Tarieven

Ivm coronamaatregelen valt er vanaf eind december een brief in uw bus voor het overmaken van de contributie.
Bij opzegging van het lidmaatschap is het contributiebedrag voor dit seizoen nog verschuldigd.

Als men na opzegging van het lidmaatschap de volgende winter weer lid zal worden, dan wordt daar
€ 5,- extra inschrijfgeld voor berekend.

Hierbij een overzicht van gelden voor entree per dag op de ijsbaan:
Kinderen tot 12 jaar: € 1,-
Vanaf 12 jaar: € 3,-

Lidmaatschap per jaar:
Per gezin: € 5,-

Het bedrag kunt u overmaken naar:
NL89 RABO 0324 1075 60 tnv DE IJSVOGELS
Vermeldt ook uw naam en adres zodat we weten wie het lidmaatschap heeft betaald.

LET OP :
De contributie dient voor 15 januari betaald te zijn. Heeft u niet voor deze datum betaald en komt er na deze datum een ​​​​​​​​​​ijsperiode, dan betaald u per persoon eenmalig een dagkaart + het gezinslidmaatschap.

Wilt u lid worden van de ijsclub, meer informatie over ons lidmaatschap? Mail ons op: info@ijsclubhaaften.nl